O činiocima i načinu rada sa učenicima sa smetnjama u razvoju izlaganje je imala Ksenija Liščević, prosvetni savetnik za Razvojno planiranje i stručno usavršavanje zaposlenih, Koordinator za Inkluziju iz Školske uprave Sombor.
O uočavanju, ranoj stimulaciji i podsticanju darovitih učenika mnogo više je rekao dr Ranko Rajović, član Svetske organizacije MENSE za darovitu decu, autor programa NTC sistem učenja i saradnik UNICEF-a za rad i obrazovanje. NTC sistem učenja podrazumeva primenjivanje asocijatinih tehnika jer su važan preduslov za razvoj divergentnog razmišljanja.
Tribini je prisustvovalo oko 150 ljudi iz predškolske ustanove „Naša Radost“, članovi kolektiva OŠ „Miloš Crnjanski“, predsvatvnici aktiva stručnih službi svih osnovnih i srednjih škola Subotice, Opštine, Prosvetne inspekcije itd.
Preuzeto sa: Subotica.com